GRAFIK

Wybierz zajęcia idealne dla siebie

JAK ZACZĄĆ

Sprawdź porady przygotowane z myślą o Tobie
i dowiedz się więcej.

ZASTĘPSTWA

Sprawdź czy Twoje ulubione zajęcia odbywają się bez zmian

opis zajęć grupowych

1000 kcal kettelbell

To zajęcia, w których trakcie wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń – zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

 

ATM PUMP

Są to zajęcia łączące trening fitnessowy i siłowy, na którym będą wykorzystywane sztangi. Tego typu zajęcia będą opierały się na treningu wytrzymałościowo-siłowym. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Umożliwia wyrzeźbienie ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

TABATA

Zajęcia w oparciu o protokół tabaty. Praca w 20 s. seriach z 10 s. przerwą. Taka forma zajęć znacznie przyspiesza procesy metaboliczne, a tym samym spalanie tkanki tłuszczowej. Będzie idealnym uzupełnieniem twoich codziennych treningów.

 

PILOXING® 

To innowacyjny i interdyscyplinarny program fitness łączący następujące formy: boks, pilates i taniec. Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej, podczas której wykonujemy kolejno kombinacje bokserskie statyczne ćwiczenia pilates oraz proste choreografie taneczne. Dzięki temu każdy uczestnik zajęć ma możliwość podczas jednostki treningowej poczuć się SLEEK (powabnie), SEXY (seksownie) i POWERFUL (pełnym siły i energii). Łącząc wszystkie te elementy otrzymujemy kompletny trening interwałowy z elementami ćwiczeń wzmacniających, co zapewnia spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie mięśni, a tym samym wysmuklenie i wyrzeźbienie zgrabnej sylwetki. Preferuje się ćwiczenie na boso (opcjonalnie) w celu podniesienia efektywności treningu oraz lepszego czucia podłoża w czasie wykonywania ćwiczeń równoważnych.  

 

Płaski Brzuch

Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest przy dynamicznej muzyce, a sekwencje kroków są proste, tak aby każdy uczestnik był w stanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

 

ABS/Cardio

Intensywny trening skupiony na utracie tkanki tłuszczowej oraz wyrzeźbieniu sylwetki. Głównym celem na zajęciach będzie wzmocnienie i wypracowanie partii mięśni brzucha oraz spalenie znacznej ilości kalorii.

 

ATM Sylwetka

Są to zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu modelującego i wzmacniającego mięśnie całego ciała (Ovoball, Body Ball, ciężarki, obciążenia na nogi, tubbingi, krótkie gumy). Budują wytrzymałość, redukują tkankę tłuszczową.

 

Fit Start

Zajęcia przeznaczone dla osób, które nigdy nie miały styczności z fitnessem. Na tych zajęciach nauczysz się podstawowych ćwiczeń, poprawnej techniki i stopniowo wypracujesz właściwe nawyki oraz świadomość własnego ciała.

 

CORE

Trening ogólnorozwojowy, który wzmacnia mięśnie, rzeźbi ciało i redukuje tkankę tłuszczową. Jest to trening intensywny, przeznaczony dla wszystkich szukających treningowych wyzwań, a wszystkie zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu fitness.

 

Bodyweight

Są to zajęcia, które łączą trening z ciężarem własnego ciała oraz różne formy pracy nad balansem. Praca odbywać się będzie przy pomocy sprzętu, ale również pojawią się elementy znane np. z lekcji jogi. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

 

HIIT + Stretching

Jest to trening polegający na przeplataniu bardzo krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Jest to forma treningu, która zyskuje coraz większą popularność ze względu na korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej w trakcie oraz długi okres po zakończeniu treningu.

 

Deep Work

Jest treningiem wymagającym, intensywnym i dynamicznym. To doskonały trening uzupełniający zajęcia wzmacniające, ćwiczenia na siłowni czy sporty wytrzymałościowe. Dynamiczna praca przeplatana spokojniejszymi ćwiczeniami oraz izometrią tworzy współczesny trening interwałowy. Za efektywność treningu deep work odpowiada połączenie naprzemiennego napinania i rozluźniania mięśni w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi w rytmie energetyzującej muzyki.

 

FUNCTIONAL STEP 

Są to zajęcia ze znanym wszystkim stepem. Kto zatęsknił za choreografią, ale jednocześnie ceni sobie dobry trening wzmacniający, znalazł właśnie coś dla siebie! Functional step to połączenie wzmacniania wyłącznie z obciążenie własnego ciała z choreografią, ponieważ całość uczona jest metodycznie do muzyki, a na koniec powstaje wielki finał, złożony z ćwiczeń funkcjonalnych. Czym są ćwiczenia funkcjonalne? Na tej lekcji na pewno poprawisz swoją mobilność, sprawność, wytrzymałość oraz siłę. 

 

ANIMAL FLOW

Innowacyjny system treningowy, oparty o ćwiczenia kalisteniczne imitujace ruchy poruszania się zwierząt. Na tych zajeciach pracujesz wyłącznie z obciążeniem własnego ciała. Ćwiczenia zawierają w sobie elementy akrobatyki, Capoeiry i jogi, które po połączeniu ze sobą w płynny, taneczno-gimnastyczny ruch tworzą tzw. flow. Jest to trening, na którym poprawisz swoją mobilność, elastyczność i stabilizację ciała oraz udoskonalisz koordynację ruchową. Ważnym elementem treningu jest praca z kręgosłupem – wzmocnienie kośćca ciała i mięśni stabilizujacych sylwetkę. Elementy treningu zawierają spirale, rotacje, wygiecia do przodu i do tyłu zwiększając tym samym świadomość pracy z ciałem. Pozytywne efekty odczuwają zarówno osoby początkujące, jak i zaawansowane. 

 

Indoor Cycling P1

Doskonałe zajęcia dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, na których dowiesz się, jak prawidłowo ustawić rower, zapoznasz się z techniką i obowiązującymi pozycjami jazdy. Ta 50-minutowa lekcja pozwoli Ci na rozwijanie sprawności, wytrzymałości i spalanie tkanki tłuszczowej. Poprzez indywidualną regulację oporu, sam decydujesz o stopniu intensywności swojego treningu. Jazda na specjalnym rowerze Tomahawk nie obciąża stawów, a więc jest bezpieczna również dla osób otyłych.

 

Indoor Cycling P2

Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki jazdy, w różnych konfiguracjach. Są to zajęcia dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningach. Szybkie zmiany pozycji i duża intensywność sprawia, że jest to świetny trening wytrzymałościowy! Tutaj naprawdę można się zmęczyć. To także wspaniała forma ćwiczeń dla osób uprawiających kolarstwo.

 

Indoor Cycling Mix Class

Wybierz Mix Class'y, jeśli nie jesteś jeszcze pewien swoich rowerowych możliwości! W trakcie zajęć będziesz mógł wybrać, czy chcesz dołączyć do grupy zaawansowanej, czy jechać razem ze średniozaawansowanymi i początkującymi.

 

Zumba®

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, kształtującym sylwetkę, poprawiającym kondycję oraz wyzwalającym potężne dawki pozytywnej energii. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Na zajęciach usłyszysz rytmy takie jak merenge, salsa, cumbia, reggeton i inne. Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby. ZUMBA jest przeznaczona dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie. Zajęcia te są dynamiczne i efektywne – prowadzone metodą interwałową gwarantują poprawę wyglądu sylwetki i wydolności.

 

Mobility/Stretching

Zajęcia obowiązkowe dla każdego, kto ceni sobie sprawność fizyczną. Jest to forma zajęć przywracająca oraz poprawiająca optymalny zakres ruchu, tak aby w dowolnej dyscyplinie czy też życiu codziennym mieć więcej siły, być bardziej wydajnym i móc zrobić więcej czy też nie zatrzymać się, a osiągać coraz więcej, realizując cele treningowe. Rozluźnienie tkanek miękkich sprzyja regeneracji, szybszym efektom oraz braku bolesności po ciężkim treningu. Zaleca się minimum 10 minut mobilizacji każdego dnia, zapraszamy na zajęcia, aby dowiedzieć się więcej na ten temat, jak bezpiecznie to robić.

 

Yoga TRX

Kiedy klasyka spotyka się z nowoczesnością. Zajęcia są połączeniem tradycyjnej praktyki jogi oraz pracy z systemem podwieszanym TRX. Dzięki temu zabiegowi zagwarantujesz sobie pomoc w pozycjach, w których występują ograniczenia zakresu ruchu oraz nowe wyzwanie i zachętę do zrobienia kolejnego kroku naprzód tam, gdzie czujesz się swobodnie. Dzięki tym zajęciom nie tylko poprawisz zakresy ruchu w całym ciele, ale równocześnie wzmocnisz mięśnie posturalne i pozwolisz swojej głowie odpocząć.

 

TRX

To rewelacyjny trening funkcjonalny w zupełnie nowej odsłonie. Jeśli szukasz zastępstwa dla odważników, kettli i sztang, spróbuj poćwiczyć z ciężarem własnego ciała! Taśmy TRX służą do treningu w podwieszeniu, podczas którego uruchomisz mięśnie globalne i lokalne, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Możliwość bardzo szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb. Dzięki TRX skutecznie wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycję i uelastycznisz ciało.

TRX turbo spalanie

Zajęcia o wysokiej intensywności z wykorzystaniem systemu podwieszanego TRX. Trening nastawiony w głównej mierze na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji. Stanowi świetne uzupełnienie treningów grupowych takich jak ATM PUMP, 1000 kcal kettlebell lub treningu na siłowni. Korzyści z zajęć to redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji, poprawa samopoczucia, lepszy sen i poprawa zdrowia. 

 

Akademia Młodego Sportowca

To zajęcia skierowane do najmłodszej atmosferycznej grupy w wieku 7-12 lat, podczas których kształtowane są podstawowe cechy i zdolności motoryczne towarzyszące człowiekowi na każdym etapie jego życia. Zaliczamy do nich szybkość, siłę, równowagę, koordynację, gibkość oraz wytrzymałość. Powyższe zajęcia mają na celu poprawę formy sportowej, zdrowia, ale przede wszystkim sprawności fizycznej dziecka podczas wykonywania zwykłych czynności dnia codziennego. Odbywają się w formie zadaniowej, jak i poprzez różnego rodzaju gry i zabawy ruchowe.

 

TRX Medical

Jeżeli nie miałeś nigdy styczności z systemem TRX lub pragniesz poprawić swoje osiągnięcia, cierpisz na bóle stawów lub kręgosłupa, lub jeżeli do tej pory uważałeś, że ten rodzaj treningu jest poza Twoim zasięgiem – trzeba coś zmienić! TRX Medical to zajęcia, w których trakcie poznasz zasady pracy z systemem podwieszanym, nauczysz się go obsługiwać i wykonywać ćwiczenia pod okiem wykwalifikowanej kadry instruktorskiej.

 

Zajęcia dla Seniorów

Zajęcia prozdrowotne, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co te stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. Trening prowadzą doświadczeni i wykwalifikowani instruktorzy.

 

TRX Senior

Zajęcia prozdrowotne z wykorzystaniem taśm TRX, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Dzięki taśmom pracujemy w obciążeniu całego ciała, mamy możliwość dobrania obciążenia do indywidualnych możliwości. Te zajęcia polecane są przy różnego rodzaju dolegliwościach bólowych, gdzie niewskazane jest dodatkowe obciążenie ciała. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. 

 

Zdrowy kręgosłup

Trening polecany każdemu – ma zarówno charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Ćwiczenia obejmują wszystkie obszary ciała mające wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiednich napięć mięśni stabilizujących sylwetkę. Zajęcia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości ciała. W trakcie treningu wykorzystywane są różne metody pracy z ciałem m.in. Pilates, Stretch.