GRAFIK

Wybierz zajęcia idealne dla siebie

JAK ZACZĄĆ

Sprawdź porady przygotowane z myślą o Tobie
i dowiedz się więcej.

ZASTĘPSTWA

Sprawdź czy Twoje ulubione zajęcia odbywają się bez zmian

opis zajęć grupowych

 

ATM Sylwetka 

Zajęcia ogólnorozwojowe mające na celu wzmacnianie oraz modelowanie całego ciała przy użyciu różnorodnego sprzętu(Ovoball, Body Ball, ciężarki, obciążenia na nogi, tubbingi, krótkie gumy). Trening na którym pracujemy zarówno nad dużymi jak i małymi grupami mięśniowymi

ATM Pump 

Zajęcia łączące trening fitnessowy i siłowy, na którym będą wykorzystywane sztangi. Tego typu zajęcia będą opierały się na treningu wytrzymałościowo-siłowym. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Umożliwia wyrzeźbienie ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

Zajęcia dla seniorów

Zajęcia prozdrowotne, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. Trening prowadzą doświadczeni i wykwalifikowani instruktorzy.

Trening prozdrowotny

Nakierowany jest na powrót do sprawności, zawierający elementy zdrowego kręgosłupa, mobility oraz stretchingu. Zajęcia spokojne, idealne na pierwsze treningi po chorobie lub kontuzjach. W trakcie zajęć skupiamy się na rozluźnieniu spiętych tkanek, poprawie mobilności, ćwiczeniach oddechowych oraz wzmacnianiu mięśni stabilizujących. Jeśli czujesz spadek formy, Twoje ciało nie jest tak sprawne jak kilka miesięcy temu to zacznij od zajęć prozdrowotnych

Zdrowy kręgosłup 

Trening polecany każdemu – ma zarówno charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Ćwiczenia obejmują wszystkie obszary ciała mające wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiednich napięć mięśni stabilizujących sylwetkę. Zajęcia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości ciała. W trakcie treningu wykorzystywane są różne metody pracy z ciałem m.in. Pilates, Stretch.

Stretching

Lekcja poświęcona rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tym zajęciom zwiększysz ruchomość swoich stawów, a Twoje ciało stanie się elastyczne i przygotowane do efektywnego treningu. Stretching wspaniale eliminuje przykurcze mięśniowe, które mogą być wynikiem siedzącego trybu życia i powodować bóle kręgosłupa. Te zajęcia polecamy każdemu!

TBC 50+ 

TBC czyli nic innego jak trening całego ciała. Nieskomplikowane ćwiczenia mające na celu wsparcie ogólnorozwojowe dla naszego ciała oraz mięśni. Połączenie pracy aerobowej (przyśpieszającej oddech i puls) ze wzmacniająca. Zajęcia przeznaczone dla osób powyżej 50 roku życia.

Fit Ball

Na zajęciach fitball pracujemy zarówno z dużymi, jak i małymi piłkami. Ćwiczenia wykonywane w oparciu o piłki maja za zadanie poprawić koordynację ruchową, wzmacniają mięśnie głębokie oraz łagodzą stres. Tego typu trening przeznaczony jest dla osób zaawansowanych, jak i początkujących, ponieważ ćwiczenia nie przeciążają kręgosłupa, wzmacniają układ mięśniowo - szkieletowy i poprawiają stabilizację stawową, mogą być wykonywane także przez osoby po urazach kręgosłupa i stawów.

Step basic 

Zajęcia choreograficzne dla początkujących, które są połączeniem tańca i ćwiczeń przy wykorzystaniu platformy step. Ćwiczenia na stepie doskonale wpływają na mięśnie nóg, pośladków, wzmacniają układ sercowo-mięśniowy, kondycję, pomagają stracić zbędne kilogramy, a do tego świetnie wpływają na koordynację i pamięć ruchową. Gwarantujemy świetną zabawę i mnóstwo endorfin w trakcie i po treningu.

Step&shape 

Zajęcia na platformie step wzmacniające mięśnie, spalające zbędną tkankę tłuszczową
i modelujące sylwetkę. W celu zwiększenia wysiłku posługujemy się akcesoriami, takimi jak hantle, gumy czy piłki, dlatego możecie liczyć nie tylko na kształtowanie mięśni nóg i pośladków, ale także ramion, pleców, brzucha oraz klatki piersiowej. Zajęcia step&shape pozytywnie wpłyną na koordynację ruchową, kondycję i wygląd całego ciała.

Płaski brzuch 

Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest przy dynamicznej muzyce, a sekwencje kroków są proste, tak aby każdy uczestnik był wstanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

Fitness Starter

To ćwiczenia wzmacniające o niskiej intensywności przeznaczone dla osób początkujących
i z problemami zdrowotnymi. Stałe tempo ćwiczeń oraz użycie akcesoriów o małym ciężarze pomogą wzmocnić całe ciało i jednocześnie będą bezpieczne dla osób, które nie mogą dźwigać czy skakać. Pomogą odzyskać kondycję, poprawić siłę i wydolność oraz wzmocnią i wymodelują sylwetkę.

Deepwork

Kompleksowy trening funkcjonalny, który poza Intensywnym treningiem interwałowym kładzie duży nacisk na wytrzymałość. To połączenie ćwiczeń statycznych i dynamicznych oraz technik oddechowych. Znajdziemy tutaj wiele figur i ruchów doskonale znanych z jogi

ATM Zumba 

Zajęcia prowadzone na podstawie licencjonowanego programu treningowego, zawierającego w sobie wszystkie elementy fitnessu: cardio, pracę mięśni, równowagę i gibkość. Trening choreograficzny ,którego główną inspiracja są tańce latynoskie (salsa, merengue, cumbia, reggaeton, soca, samba, tango, flamenco), ale także tańcem brzucha czy Quebraditą

Cross Intro

Trening siłowy oraz kondycyjny, który opiera się na wzroście najważniejszych zdolności siłowych. Podczas zajęć buduje i rozwija wydolność, wytrzymałość, siłę, moc, szybkość i koordynację. Wysoka intensywność ćwiczeń i wykorzystanie ruchów funkcjonalnych sprawia, że na tych zajęciach poprawisz swoją sprawność, spalisz zbędne kalorie i poprawisz wygląd całej sylwetki! Trening crossfit'owy polecamy zarówno średniozaawansowanym i zaawansowanym Panom, jak i Paniom.

1000 kcal kettlebell

Zajęcia w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę
i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom
średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

ALFA Senior

Zajęcia prozdrowotne z wykorzystaniem taśm ALFA, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Dzięki taśmom pracujemy w obciążeniu całego ciała, mamy możliwość dobrania obciążenia do indywidualnych możliwości. Te zajęcia polecane są przy różnego rodzaju dolegliwościach bólowych, gdzie niewskazane jest dodatkowe obciążenie ciała. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia

Trening obwodowy

Inaczej trening stacyjny. Podczas zajęć wykonujemy jedno ćwiczenie po drugim, z przerwami pomiędzy nimi bądź też bez. W jednym obwodzie może znaleźć się od kilku do kilkunastu ćwiczeń. W zależności od rodzaju treningu możemy założyć sobie określoną ilość powtórzeń w serii bądź czas pracy.

FBW 

Jak sama nazwa wskazuje, jest to trening całego ciała. W trakcie jego wykonywania angażujesz wiele partii mięśniowych zaczynając od tych dużych ,a kończąc na mniejszych. Głównym założeniem jest wywołanie jak największej odpowiedzi anabolicznej twojego ciała poprzez wykonywanie ćwiczeń wielostawowymi. W podstawowej wersji treningu znajdziesz m.in. przysiad, martwy ciąg i wyciskanie. Trening może być wykonywany w interwałach czasowych oraz ilościowych.

Forma na lata 

Zajęcia podczas, których wykonujemy ćwiczenia wzmacniające, ujędrniające i spalające. Ćwiczenia kształtują całe ciało, jednoczenie przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję i wytrzymałość. Zajęcia odbywają się przy wykorzystaniu rożnego sprzętu jak i obciążenia własnego ciała.


Tabata + Cardio 

Zajęcia wydolnościowe, wzmacniające przede wszystkim układ krążenia oraz oddechowy. W trakcie zajęć budujemy kondycję i wytrzymałość. Forma interwałowa dodatkowo pomaga spalić mnóstw kalorii.


Pilates  

Zajęcia o charakterze wzmacniającym wszystkie partie mięśniowe. Podczas zajęć pilatesu szczególną uwagę poświęca się wzmocnieniu mięśni głębokich, odcinków kręgosłupa, poprawę postawy i obniżeniu poziomu stresu. Jest uniwersalnym treningiem przeznaczonym dla różnych grup wiekowych oraz niezależnie od stopnia zaawansowania zarówno dla osób początkujących, jak i bardziej zaawansowanych.


Turbo spalanie

Zajęcia łączące w sobie ćwiczenia wydolnościowe oraz wzmacniające. Mogą być wykonywane naprzemiennie w określonych seriach lub w określonych sekcjach czasowych. Ćwiczenia z dużym obciążeniem skupiające się na wzmocnieniu poszczególnych grupach mięśniowych oraz ćwiczenia cardio czyli praca nad kondycją, wydolnością spalającą tkankę tłuszczową. Zajęcia dla osób średnio zaawansowanych oraz zaawansowanych.

 

Brzuch Uda Pośladki 

Zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha, pleców oraz ujędrniające dolne partie mięśniowe tj. uda i pośladki. Ćwiczenia wykonywane są z obciążeniem własnego ciała, a także przy użyciu sprzętu tj. gumy, piłki. Trening ma na celu spalenie tkanki tłuszczowej oraz wysmuklenie sylwetki.

 

ATM Fat Killer
Zajęcia łączą w sobie elementy tabaty, cardio, interwału  na przemian z ćwiczeniami siłowymi przy użyciu takiego sprzętu jak hantle, sztanga itp.

 

Core&Stretch
Zajęcia na których w pierwszej części otrzymasz dawkę ćwiczeń wzmacniających gorset mięśniowy odpowiedzialny za prawidłową postawę i płaski brzuch, a w drugiej ćwiczenia zwiększające elastyczność i mobilność ciała. Zajęcia wzmacniające i prozdrowotne.

 

Pilates z piłkami
Pilates z piłkami to zajęcia o umiarkowanej intensywności, przy spokojnej muzyce i nastrojowym świetle. Mają na celu wzmocnienie mięśni, celowane na mięśnie głębokie (core), zadbanie o prawidłową postawę i zdrowe wzorce ruchowe. Piłki wykorzystywane są w podporach, w klęku podpartym, do ćwiczeń na mięśnie grzbietu, a podczas przysiadów pomagają intensywniej zaangażować mięśnie nóg. Zwiększają liczbę dostępnych wariantów ćwiczeń, w tym również ćwiczeń rozciągających.

Bodyart stretching
Ćwiczenia ułożone są w sekwencje, które płynnie przechodzą jedna w drugą, dając poczucie, jakbyśmy płynęli w ruchu. Odpowiednie prowadzenie ruchu z oddechem pozwala zrelaksować zarówno ciało, jak i umysł. Zajęcia kończymy krótką relaksacją lub ćwiczeniami oddechowymi.