GRAFIK

Wybierz zajęcia idealne dla siebie

JAK ZACZĄĆ

Sprawdź porady przygotowane z myślą o Tobie
i dowiedz się więcej.

ZASTĘPSTWA

Sprawdź czy Twoje ulubione zajęcia odbywają się bez zmian

opis zajęć grupowych

1000 kcal kettelbell

To zajęcia, w których trakcie wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń – zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym. 

 

ATM PUMP

Są to zajęcia łączące trening fitnessowy i siłowy, na którym będą wykorzystywane sztangi. Tego typu zajęcia będą opierały się na treningu wytrzymałościowo-siłowym. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Umożliwia wyrzeźbienie ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

TABATA

Zajęcia w oparciu o protokół tabaty. Praca w 20 s. seriach z 10 s. przerwą. Taka forma zajęć znacznie przyspiesza procesy metaboliczne, a tym samym spalanie tkanki tłuszczowej. Będzie idealnym uzupełnieniem twoich codziennych treningów.

 

Płaski Brzuch

Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest przy dynamicznej muzyce, a sekwencje kroków są proste, tak aby każdy uczestnik był w stanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

 

ATM Sylwetka

Są to zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu modelującego i wzmacniającego mięśnie całego ciała (Ovoball, Body Ball, ciężarki, obciążenia na nogi, tubbingi, krótkie gumy). Budują wytrzymałość, redukują tkankę tłuszczową.

  

HIIT 

Jest to trening polegający na przeplataniu bardzo krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Jest to forma treningu, która zyskuje coraz większą popularność ze względu na korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej w trakcie oraz długi okres po zakończeniu treningu.

 

Indoor Cycling P1

Doskonałe zajęcia dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, na których dowiesz się, jak prawidłowo ustawić rower, zapoznasz się z techniką i obowiązującymi pozycjami jazdy. Ta 50-minutowa lekcja pozwoli Ci na rozwijanie sprawności, wytrzymałości i spalanie tkanki tłuszczowej. Poprzez indywidualną regulację oporu, sam decydujesz o stopniu intensywności swojego treningu. Jazda na specjalnym rowerze Tomahawk nie obciąża stawów, a więc jest bezpieczna również dla osób otyłych.

 

Indoor Cycling P2

Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki jazdy, w różnych konfiguracjach. Są to zajęcia dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningach. Szybkie zmiany pozycji i duża intensywność sprawia, że jest to świetny trening wytrzymałościowy! Tutaj naprawdę można się zmęczyć. To także wspaniała forma ćwiczeń dla osób uprawiających kolarstwo.

 

Indoor Cycling Mix Class

Wybierz Mix Class'y, jeśli nie jesteś jeszcze pewien swoich rowerowych możliwości! W trakcie zajęć będziesz mógł wybrać, czy chcesz dołączyć do grupy zaawansowanej, czy jechać razem ze średniozaawansowanymi i początkującymi.

  

Stretching

To lekcja poświęcona rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tym zajęciom zwiększysz ruchomość swoich stawów, a Twoje ciało stanie się elastyczne i przygotowane do efektywnego treningu. Stretching wspaniale eliminuje przykurcze mięśniow, które mogą być wynikiem siedzącego trybu życia i powodować bóle kręgosłupa. Te zajęcia polecamy każdemu.

 

Stretching powięziowy

To zajęcia, które mają na celu uelastycznienie tkanek, umożliwienie pracy w pełnych zakresach ruchu, pozbycie się dolegliwości bólowych oraz sztywności w stawach. Poza tym systematyczne rozciąganie wpływa na poprawę wyników sportowych, czy zwiększenie siły. Podczas zajęć korzystamy z takich sprzętów jak roller, piłki, dyski sensoryczne, gumy czy kije.

 

TRX

To rewelacyjny trening funkcjonalny w zupełnie nowej odsłonie. Jeśli szukasz zastępstwa dla odważników, kettli i sztang, spróbuj poćwiczyć z ciężarem własnego ciała! Taśmy TRX służą do treningu w podwieszeniu, podczas którego uruchomisz mięśnie globalne i lokalne, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Możliwość bardzo szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb. Dzięki TRX skutecznie wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycję i uelastycznisz ciało.
 

ATM Cross

Znudzeni tradycyjnymi treningami na salach fitness czy siłowni? Proponujemy Wam nową odsłonę treningu, która robi furorę w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie! Wysoka intensywność ćwiczeń i wykorzystanie ruchów funkcjonalnych sprawia, że na tych zajęciach poprawisz swoją sprawność, spalisz zbędne kalorie i poprawisz wygląd całej sylwetki. Trening crossfit'owy polecamy zarówno średniozaawansowanym i zaawansowanym Paniom, jak i Panom.

 

MINI BAND

Jest to trening z wykorzystaniem gum oporowych w połączeniu z innym sprzętem takim jak stepy, sztangi czy kettle. Zajęcia ukierunkowane są na kształtowanie sylwetki oraz wzmacnianie mięśni, ponadto zawierają również ćwiczenia celowane na prewencję kontuzji. Dzięki możliwości wyboru różnego oporu gum trening mini band przeznaczony jest zarówno dla osób zaawansowanych, jak i dopiero zaczynających swoją przygodę z aktywnością fizyczną.

  

Zajęcia dla Seniorów

Zajęcia prozdrowotne, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co te stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. Trening prowadzą doświadczeni i wykwalifikowani instruktorzy.

 

TRX Senior

Zajęcia prozdrowotne z wykorzystaniem taśm TRX, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Dzięki taśmom pracujemy w obciążeniu całego ciała, mamy możliwość dobrania obciążenia do indywidualnych możliwości. Te zajęcia polecane są przy różnego rodzaju dolegliwościach bólowych, gdzie niewskazane jest dodatkowe obciążenie ciała. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. 

 

Zdrowy kręgosłup

Trening polecany każdemu – ma zarówno charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Ćwiczenia obejmują wszystkie obszary ciała mające wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiednich napięć mięśni stabilizujących sylwetkę. Zajęcia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości ciała. W trakcie treningu wykorzystywane są różne metody pracy z ciałem m.in. Pilates, Stretch.

 

Trening prozdrowotny

Trening prozdrowotny nakierowany na powrót do sprawności, zawierający elementy zdrowego kręgosłupa, mobility oraz stretchingu. Zajęcia spokojne, idealne na pierwsze treningi po chorobie lub kontuzjach. W trakcie zajęć skupiamy się na rozluźnieniu spiętych tkanek, poprawie mobilności, ćwiczeniach oddechowych oraz wzmacnianiu mięśni stabilizujących. Jeśli czujesz spadek formy, twoje ciało nie jest tak sprawne jak kilka miesięcy temu to zacznij od zajęć prozdrowotnych.