GRAFIK

Wybierz zajęcia idealne dla siebie

JAK ZACZĄĆ

Sprawdź porady przygotowane z myślą o Tobie
i dowiedz się więcej.

ZASTĘPSTWA

Sprawdź czy Twoje ulubione zajęcia odbywają się bez zmian

opis zajęć grupowych

TRX
To rewelacyjny trening funkcjonalny w zupełnie nowej odsłonie. Jeśli szukasz zastępstwa dla odważników, kettli i sztang, spróbuj poćwiczyć z ciężarem własnego ciała! Taśmy TRX służą do treningu w podwieszeniu, podczas którego uruchomisz mięśnie globalne i lokalne, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Możliwość bardzo szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb. Dzięki TRX skutecznie wzmocnisz mięśnie oraz poprawisz kondycję.

TRX Challenge
Zajęcia wytrzymałościowe nastawione na redukcję tkanki tłuszczowej, podniesienie metabolizmu, zwiększenie kondycji całego organizmu oraz poprawę wytrzymałości. Zajęcia odbywają się w 6 tygodniowych cyklach. Na zajęciach wykorzystywane są ćwiczenia z systemem podwieszanym TRX oraz z ciężarem własnym. Trening przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych.

Stretching
Lekcja poświęcona rozciąganiu wszystkich mięśni. Dzięki tym zajęciom zwiększysz ruchomość swoich stawów, a Twoje ciało stanie się elastyczne i przygotowane do efektywnego treningu. Stretching wspaniale eliminuje przykurcze mięśniowe, które mogą być wynikiem siedzącego trybu życia i powodować bóle kręgosłupa. Te zajęcia polecamy każdemu!

Indoor Cycling P2
Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki jazdy, w różnych konfiguracjach. Są to zajęcia dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningach. Szybkie zmiany pozycji i duża intensywność sprawia, że jest to świetny trening wytrzymałościowy! Tutaj naprawdę można się zmęczyć. To także wspaniała forma ćwiczeń dla osób uprawiających kolarstwo.

Indoor Cycling Mix Class
Wybierz Mix Class'y, jeśli nie jesteś jeszcze pewien swoich rowerowych możliwości! W trakcie zajęć będziesz mógł wybrać, czy chcesz dołączyć do grupy zaawansowanej, czy jechać razem ze średnio zaawansowanymi i początkującymi.

Zajęcia dla seniorów
Zajęcia prozdrowotne, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co te stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. Trening prowadzą doświadczeni i wykwalifikowani instruktorzy.

TRX Senior
Zajęcia prozdrowotne z wykorzystaniem taśm TRX, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Dzięki taśmom pracujemy w obciążeniu całego ciała, mamy możliwość dobrania obciążenia do indywidualnych możliwości. Te zajęcia polecane są przy różnego rodzaju dolegliwościach bólowych, gdzie niewskazane jest dodatkowe obciążenie ciała. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia.

Zdrowy kręgosłup
Trening polecany każdemu – ma zarówno charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Ćwiczenia obejmują wszystkie obszary ciała mające wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiednich napięć mięśni stabilizujących sylwetkę. Zajęcia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości ciała. W trakcie treningu wykorzystywane są różne metody pracy z ciałem m.in. Pilates, Stretch.

1000 kcal kettelbell
Zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

 

ATM PUMP
Zajęcia łączące trening fitnessowy i siłowy, na którym będą wykorzystywane sztangi. Tego typu zajęcia będą opierały się na treningu wytrzymałościowo-siłowym. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Umożliwia wyrzeźbienie ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

TABATA&Roll
Zajęcia łączące treningi typu tabata, gdzie pracujemy w określonych setach czasowych, przeplatając je krótkimi przerwami, oraz rolowanie z rozciąganiem najbardziej eksploatowanych mięśni. Pierwsza połowa zajęć składa się z rozgrzewki oraz kilku tabat, a druga to rolowanie i rozciąganie ciała. 

ATM Sylwetka
Zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu modelującego i wzmacniającego mięśnie całego ciała (Ovoball, Body Ball, ciężarki, obciążenia na nogi, tubbingi, krótkie gumy). Budują wytrzymałość,redukują tkankę tłuszczową.


Płaski Brzuch
Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest przy dynamicznej muzyce, a sekwencje kroków są proste, tak aby każdy uczestnik był wstanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

HIIT (High Intensity Interval Training)
Trening polegająca na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku ,krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Forma treningu, która zyskuje coraz większa popularność, ze względu na  korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej w trakcie oraz długi okres po zakończeniu treningu.


Fit ball
Na zajęciach fitball pracujemy zarówno z dużymi, jak i małymi piłkami. Ćwiczenia wykonywane w oparciu o piłki maja za zadanie poprawić koordynację ruchową, wzmacniają mięśnie głębokie oraz łagodzą stres. Tego typu trening przeznaczony jest dla osób zaawansowanych, jak i początkujących, ponieważ ćwiczenia nie przeciążają kręgosłupa, wzmacniają układ mięśniowo - szkieletowy i poprawiają stabilizację stawową, mogą być wykonywane także przez osoby po urazach kręgosłupa i stawów.


Stretching powięziowy
Zajęcia, które maja na celu uelastycznienie tkanek, umożliwienie pracy w pełnych zakresach ruchu,pozbycie się dolegliwości bólowych oraz sztywności w stawach. Poza tym systematyczne rozciąganie wpływa na poprawę wyników sportowych czy zwiększenie siły. Podczas zajęć korzystamy z takich sprzętów jak roller, piłki, dyski sensoryczne, gumy czy kije.


Interwał
Intensywne zajęcia mające na celu  spalanie tkanki tłuszczowej oraz przyspieszenie procesów metabolicznych. Zajęcia polegają na naprzemiennym  wykonywaniu ćwiczeń cardio oraz siłowych, w różnych sekwencjach czasowych.


Trening prozdrowotny
Nakierowany jest na powrót do sprawności, zawierający elementy zdrowego kręgosłupa, mobility oraz stretchingu. Zajęcia spokojne, idealne na pierwsze treningi po chorobie lub kontuzjach.W trakcie zajęć skupiamy się na rozluźnieniu spiętych tkanek,poprawie mobilności,ćwiczeniach oddechowych oraz wzmacnianiu mięśni stabilizujących. Jeśli czujesz spadek formy, twoje ciało nie jest tak sprawne jak kilka miesięcy temu to zacznij od zajęć prozdrowotnych.


A
TM Cross
Znudzeni tradycyjnymi treningami na salach fitness czy siłowni? Proponujemy Wam nową odsłonę treningu, która robi furorę w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie! Wysoka intensywność ćwiczeń i wykorzystanie ruchów funkcjonalnych sprawia, że na tych zajęciach poprawisz swoją sprawność, spalisz zbędne kalorie i poprawisz wygląd całej sylwetki! Trening crossfit'owy polecamy zarówno średniozaawansowanym i zaawansowanym Panom, jak i Paniom.


A
TM Functional
Zajęcia grupowe,w formie 10 tygodniowego planu treningowego, z podziałem na konkretne bloki tematyczne z uwzględnieniem priorytetu treningowego na każdy tydzień. Celem zajęć jest ogólna poprawa sprawności ruchowej uczestników z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu. Podczas zajęć pracujemy nad konkretnymi cechami motorycznymi.


ATM Core&Balance
Trening funkcjonalny w formie choreografii z ciężarem własnego ciała, który poprawi naszą wytrzymałość, koordynację oraz mobilność. Angażuje do pracy mięśnie głębokie odpowiedzialne za utrzymanie równowagi w wielu płaszczyznach, podczas gdy wyzwaniem na zajęciach będzie częste odejmowanie punktów podparcia przy przejściach z pozycji w pozycję. Całe zajęcia prowadzone są metodycznie do muzyki, która jest magicznym dopełnieniem całego treningu.


Step workout
Wszechstronny trening łączący w sobie głównie ćwiczenia wzmacniające, kształtujący całe ciało.Wykorzystanie stepu umożliwia wprowadzanie modyfikacji do dobrze znanych ćwiczeń oraz skalowanie instensycności, co przekłada się na stymulacje do rozwoju mięśni. Zajęcia bez choreografii!


Mini&power bands
Trening wzmacniający z wykorzystaniem gum oporowych. Dzięki możliwości indywidualnego dobrania stopnia oporu gum, w zajęciach mogą brać udział zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z aktywnością fizyczną, jak i stali bywalcy sali fitness. Trening Mini&power ands prowadzony pod okiem naszej fizjoterapeutki zawiera również elementy pracy nad stabilizacją oraz ćwiczenia celowane na zapobieganie kontuzjom.