GRAFIK

Wybierz zajęcia idealne dla siebie

JAK ZACZĄĆ

Sprawdź porady przygotowane z myślą o Tobie
i dowiedz się więcej.

ZASTĘPSTWA

Sprawdź czy Twoje ulubione zajęcia odbywają się bez zmian

opis zajęć grupowych

1000 kcal kettelbell

To zajęcia, w trakcie których wykorzystujemy odważniki kettlebell o różnej wadze. To świetny trening redukujący tkankę tłuszczową, ale przede wszystkim umożliwiający harmonijne kształtowanie sylwetki, poprawiający siłę i wytrzymałość oraz panowanie nad własnym ciałem. Z odważnikiem kettlebell wykonujemy dwa rodzaje ćwiczeń - zamachowe, które rewelacyjnie stymulują nasze serce i pomagają spalić zbędne kalorie, oraz ćwiczenia wzmacniające, które pięknie rzeźbią nasze ciało. Zajęcia polecamy osobom średnio zaawansowanym i zaawansowanym.

 

Płaski Brzuch

Na tych zajęciach wspaniale wzmocnisz mięśnie brzucha, ud, pośladków oraz pleców, przez co Twoja sylwetka zdecydowanie się zmieni. Trening prowadzony jest przy dynamicznej muzyce, a sekwencje kroków są proste, tak aby każdy uczestnik był wstanie wykonać wszystkie ćwiczenia.

 

ATMcross

Znudzeni tradycyjnymi treningami na salach fitness czy siłowni? Proponujemy Wam nową odsłonę treningu, która robi furorę w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie! Wysoka intensywność ćwiczeń i wykorzystanie ruchów funkcjonalnych sprawia, że na tych zajęciach poprawisz swoją sprawność, spalisz zbędne kalorie i poprawisz wygląd całej sylwetki! Trening crossfit'owy polecamy zarówno średniozaawansowanym i zaawansowanym Panom, jak i Paniom.

 

Indoor Cycling P1

Doskonałe zajęcia dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, na których dowiesz się, jak prawidłowo ustawić rower, zapoznasz się z techniką i obowiązującymi pozycjami jazdy. Ta 50 minutowa lekcja pozwoli Ci na rozwijanie sprawności, wytrzymałości i spalanie tkanki tłuszczowej. Poprzez indywidualną regulację oporu, sam decydujesz o stopniu intensywności swojego treningu. Jazda na specjalnym rowerze Tomahawk nie obciąża stawów, a więc jest bezpieczna również dla osób otyłych.

 

Indoor Cycling P2

Intensywny trening na rowerach stacjonarnych wykorzystujący wszystkie wcześniej poznane techniki jazdy, w różnych konfiguracjach. Są to zajęcia dla osób, które poznały już podstawowe techniki stosowane w tego rodzaju treningach. Szybkie zmiany pozycji i duża intensywność sprawia, że jest to świetny trening wytrzymałościowy! Tutaj naprawdę można się zmęczyć. To także wspaniała forma ćwiczeń dla osób uprawiających kolarstwo.

 

Indoor Cycling Mix Class

Wybierz Mix Class'y, jeśli nie jesteś jeszcze pewien swoich rowerowych możliwości! W trakcie zajęć będziesz mógł wybrać, czy chcesz dołączyć do grupy zaawansowanej, czy jechać razem z średniozaawansowanymi i początkującymi.

 

Zumba

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, kształtującym sylwetkę, poprawiającym kondycję oraz wyzwalającym potężne dawki pozytywnej energii. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają niepowtarzalną atmosferę. Na zajęciach usłyszysz rytmy takie jak merenge, salsa, cumbia, reggeton i inne. Kombinacja kroków to unikalna formuła Zumby. ZUMBA jest przeznaczona dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych lub doświadczenia w tańcu lub fitnessie. Zajęcia te są dynamiczne i efektywne – prowadzone metodą interwałową gwarantują poprawę wyglądu sylwetki i wydolności.

 

Zumba Kids

To zajęcia dedykowane wszystkim dzieciom, zarówno dziewczynkom i chłopcom. Zajęcia są przystosowane do ich możliwości fizycznych i psychicznych. Łączą w sobie ruch, muzykę i aspekty społecznościowe – to kipiące energią imprezy taneczne do ich ulubionej muzyki. Zajęcia Zumba Kids inspirują dzieci do wyrażania siebie poprzez ruch i zabawę, poprawiając ich ogólny stan zdrowia i samopoczucia. Dzięki nauce kroków rozwijają swoją koordynację ruchową, kreatywność oraz zdolność zapamiętywania. Zdobywają umiejętności pracy zespołowej, kształtują poczucie odpowiedzialności, samomobilizacji oraz dążenie do realizacji celu.

 

ATM Sylwetka

Są to zajęcia z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu modelującego i wzmacniającego mięśnie całego ciała (Ovoball, Body Ball, ciężarki, obciążenia na nogi, tubbingi, krótkie gumy). Budują wytrzymałość,redukują tkankę tłuszczową.

 

Mobility Stretch

Zajęcia obowiązkowe dla każdego, kto ceni sobie sprawność fizyczną. Jest to forma zajęć przywracająca oraz poprawiająca optymalny zakres ruchu, tak aby w dowolnej dyscyplinie czy też życiu codziennym mieć więcej siły, być bardziej wydajnym i móc zrobić więcej czy też nie zatrzymać się, a osiągać coraz więcej, realizując cele treningowe. Rozluźnienie tkanek miękkich sprzyja regeneracji, szybszym efektom oraz braku bolesności po ciężkim treningu. Zaleca się minimum 10 minut mobilizacji każdego dnia, zapraszamy na zajęcia, aby dowiedzieć się więcej na ten temat, jak bezpiecznie to robić.

 

TRX

To rewelacyjny trening funkcjonalny w zupełnie nowej odsłonie. Jeśli szukasz zastępstwa dla odważników, kettli i sztang, spróbuj poćwiczyć z ciężarem własnego ciała! Taśmy TRX służą do treningu w podwieszeniu, podczas którego uruchomisz mięśnie globalne i lokalne, odpowiedzialne za stabilizację sylwetki. Możliwość bardzo szybkiej zmiany obciążenia pozwala na swobodne dostosowywanie poziomu trudności treningu do swoich potrzeb. Dzięki TRX skutecznie wzmocnisz mięśnie, poprawisz kondycję i uelastycznisz ciało.

 

TRX Core

Trening o umiarkowanej intensywności, jego celem jest poprawienie stabilności tułowia, a konsekwencji całego ciała. Na zajęciach skupiać się będziemy nad mięśniami głębokimi brzucha oraz nad całą gamą innych, które poprawią utrzymywanie prawidłowej postawy ciała.

 

Deep Work

Jest treningiem wymagającym, intensywnym i dynamicznym. To doskonały trening uzupełniający zajęcia wzmacniające, ćwiczenia na siłowni czy sporty wytrzymałościowe. Dynamiczna praca przeplatana spokojniejszymi ćwiczeniami oraz izometrią tworzy współczesny trening interwałowy. Za efektywność treningu deep work odpowiada połączenie naprzemiennego napinania i rozluźniania mięśni w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi w rytmie energetyzującej muzyki. 

 

Trening obwodowy

Na tych zajęciach spalisz mnóstwo kalorii oraz poprawisz swoją szybkość, siłę i wytrzymałość! Wszystko dzięki "stacjom", na których będziesz musiał zmierzyć się z różnorodnymi ćwiczeniami.

 

Zajęcia dla dzieci

To zajęcia prowadzone przez wykwalifikowaną instruktorkę, dedykowane wszystkim dzieciom między 3 a 8 rokiem życia. Na najmłodszych czekają gry i zabawy ruchowe, zajęcia plastyczne, taneczne i ogólnorozwojowe. W trakcie ich trwania dzieci nie tylko wspaniale się bawią, lecz również poprawiają kondycję i wydolność. To doskonała zabawa, której najlepszym dowodem są szczere uśmiechy uczestników!

 

ATMO WF

Są to zajęcia, które mają za zadanie ruchowo rozwinąć Twoje dziecko. Tworzymy program zajęć, gdzie kształtować będziemy koordynację, szybkość, zwinność, siłę, wytrzymałość, motorykę, mobilność a przy tym świetnie się bawić! Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę instruktorską, dedykowane młodzieży między 12 a 16 rokiem życia. 

 

Zajęcia dla Seniorów

Zajęcia prozdrowotne, nastawione na wzmacnianie całego ciała, stworzone z myślą o osobach starszych. Poprawiają gęstość kości, która maleje z wiekiem, przez co te stają się podatne na złamania i urazy. Zajęcia gwarantują sprawność fizyczną oraz świetne samopoczucie każdego dnia. Są dostosowane do możliwości uczestników. Trening prowadzi doświadczona i wykwalifikowana instruktorka.

 

Zdrowy kręgosłup

Trening polecany każdemu – ma zarówno charakter profilaktyczny, jak i terapeutyczny. Ćwiczenia obejmują wszystkie obszary ciała mające wpływ na utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiednich napięć mięśni stabilizujących sylwetkę. Zajęcia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości ciała. W trakcie treningu wykorzystywane są różne metody pracy z ciałem m.in. Pilates, Stretch.

 

Yoga

Dalekowschodni system ćwiczeń w nowoczesnej formie. Ćwiczący uwalnia się od napięć, zaczyna odczuwać odprężenie i przypływ energii. Jest to bardzo bezpieczna forma zajęć. Pozycje jogi zwane "asanami" wzmacniają ciało, zwiększają siłę, gibkość i elastyczność, wyciszają, a także pozwalają pracować nad oddechem. Yoga to doskonały trening dla każdego.

 

ATM PUMP

Są to zajęcia łączące trening fitnessowy i siłowy, na którym będą wykorzystywane sztangi. Tego typu zajęcia będą opierały się na treningu wytrzymałościowo - siłowym. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Umożliwia wyrzeźbienie ciała, wzmocnienie mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

POWER YOGA

Dynamiczna odmiana jogi polegająca na płynnych przejściach pomiędzy pozycjami (vinyasa) ale również nauka bardziej wymagających pozycji wymagających zarówno siły jak i balansu. Power yoga wzmacnia i rzeźbi całe ciało, przyspiesza spalanie niechcianej tkanki tłuszczowej, a dzięki zsynchronizowaniu oddechu z ruchem, wycisza umysł i redukuje napięcie nerwowe. Zajęcia będą żywe i energetyczne, w sam raz na dobry początek dnia. Ze względu na swój charakter będą trwały 50 min i choć priorytetem jest mocna praca z ciałem, nie zabraknie też końcowego relaksu, który znacie z klasycznych lekcji.

 

TABATA

Zajęcia w oparciu o protokół tabaty. Praca w 20 s. seriach z 10 s. przerwą. Taka forma zajęć znacznie przyspiesza procesy metaboliczne, a tym samym spalanie tkanki tłuszczowej. Będzie idealnym uzupełnieniem twoich codziennych treningów.

 

STEP & SHAPE

Są to zajęcia ze znanym wszystkim stepem. Kto zatęsknił za choreografią, ale jednocześnie ceni sobie dobry trening wzmacniający znalazł właśnie coś dla siebie! Functional step to połączenie wzmacniania wyłącznie z obciążenie własnego ciała z choreografią, ponieważ całość uczona jest metodycznie do muzyki a na koniec powstaje wielki finał złożony z ćwiczeń funkcjonalnych. Czym są ćwiczenia funkcjonalne? Na tej lekcji na pewno poprawisz swoją mobilność, sprawność, wytrzymałość oraz siłę. Zapraszamy!

 

Aktywne 9 miesięcy

Są to zajęcia przeznaczone dla kobiet w ciąży bez przeciwwskazań do wysiłku na każdym etapie ciąży, które nie chcą rezygnować z aktywności w tym wyjątkowym dla nich czasie, szukają zajęć odpowiednio przystosowanych do ich stanu.